Onsdag (: 18:32

I dag har det varit en ganska bra dag, suck bara för i morse gick upp klockan 9 haha kan du förstå.
Sedan efter det tog det säkert 20 minuter innan mina ögon var helt öppnade. Sedan pratade jag med Isabella på datan skickade foto på hur jag såg ut i dag :) Dagen kan inet börja bättre en att få börja prata med henne precis när man har vaknat :) sen gick jag till min läkare dom skulle kolla hur det gått med medecinen och hjärta. allt stog bara bra till :) sen var jag med mamma vi åt på subway, skit gott men jag är ju bra dum och tar allt det starkaste :)
sen kom Oskar över vi åkte och köpte snus, men i korthet av denna dag så har jag pratat med Isabella nästan hela tiden och det är ju lika med underbart :) nu sitter jag i sängen precis tittat på las vegas, och pratar med Isabella på msn, i dag ska jag bara vara hemma inte krogen med andra ord :) ska försöka att dämpa ner med det i ett tag :) nu sitter jag och väntar på att efterlyst ska börja.. kanske skriver lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0