Kärleken, Isabella<3

Du kan inte vara sann, du har allt man önskar sig att en tjej har. Och önskningar är bara drömmar inget äkta men, nu har det tydligen visat sig att det finns en sån underbar person och det är du, och den turren som jag har är bara en sak man får i livet och om jag är lycklig ? jaaaa otroligt. Hon är som en ängel som har blivit ner skickad för att hon var för bra för att vara där uppe. Dina läppar får mig att smällta, dina ögon får mig att känna att jag lever, att få känna din närhet får mig att veta att jag är nerkärad. Du har världens finaste leende, kan inte säga mer en att du är helt perfekt och undebar. Och att jag hoppas över hela mitt hjärta att vi fortsätter såhär :)


Isabella gillar dig över hela mitt hjärta <33<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0